در حال بارگذاری ...
    
  • کمبود ۱۷۰۰ آموزگار و ۲۴۰۰ دبیر مرد در تهران/ ۸۱ درصد معلمان پایتخت خانم هستند

    مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه نقل و انتقالات معلمان به مردادماه موکول شد، گفت: اکنون حدود ۱۷۰۰ آموزگار و نزدیک به ۲۴۰۰ دبیر مرد در تهران کمبود داریم.

    اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «وضعیت نقل و انتقالات معلمان و کمبود معلمان در پایتخت چگونه است؟»، اظهار داشت: در شهر تهران به دلیل کمبود قابل ملاحظه معلم که به ویژه دبیر مرد و آموزگار در دوره ابتدایی داریم، نقل و انتقالات شهر تهران را به مردادماه موکول کردیم.

     

    چهاربند افزود: حدود 1700 آموزگار و نزدیک به 2400 دبیر مرد در تهران کمبود داریم که تا تعیین تکلیف نحوه این کمبود در داخل شهر تهران، نقل و انتقالاتی نخواهیم داشت.

     

    مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «نسبت معلم زن به معلم مرد در شهر تهران چگونه است؟»، خاطرنشان کرد: اکنون نسبت معلم زن به معلم مرد 81 به 19 است؛ یعنی 81 درصد معلمان تهران زن و 19 درصد معلمان پایتخت مرد هستند.




    مطالب مرتبط

    آموزگار خیری که همه را به وجد آورد

    آموزگار خیری که همه را به وجد آورد

    تهران (پانا) - در نشست مشترک وزیر و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با مدیرکل و مدیران آموزش و پرورش استان هرمزگان از خیّر فرهنگی این استان تقدیر شد.

    |

    سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار

    سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار

    تهران (پانا) - ستاد آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه شماره ۶ از سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۲ خبرداد.

    |

    جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان تهران

    جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان تهران

    با باغ موزه هنر ایرانی، ایران را در تهران بازدید کنید باغ موزه هنر ایرانی، لوکیشنی جذاب با متراژی کمتر از یک هکتار است که در منطقه الهیه تهران واقع شده. بنای این باغ موزه، متعلق به خانم توران مهاجر اسلامی ...

    |

    جاذبه های گردشگری و دیدنی استان تهران

    جاذبه های گردشگری و دیدنی استان تهران

    تهران پایتخت ایران، بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی و هیجان انگیز بسیاری دارد. جاهای دیدنی بی شماری که همچنان بسیاری از پایتخت نشینان فرصت بازدید از آن ها را نداشته اند.

    |

    نظرات کاربران